Sunday, September 03, 2006

The Fix Is In!

From Muskat's "Cubs Fall To Giants' Power Display"

CHICAGO -- Sean Marshall became the 430th Major League pitcher to serve up a home run to Barry Bonds on Saturday. He won't be the last.

How do you know? He will be facing Cubs' pitching tomorrow, sure, but this is a very obvious and worthless sort of observation. Do you know who scored the NFL's first two-point conversion? Tommy Tupa. Who will be the 430th man to do so? It does not matter! But whoever it will be, he won't be the last!

On second thought, maybe Carrie Muskat has a time machine. Unless she's wrong, and Bonds breaks Aaron's record by hitting his next 28 homers against Sean Marshall.

A rookie mistake thwarted a potential ninth-inning rally.

"God got the guy out," Giants manager Felipe Alou said.

"We'll take divine intervention at any time," Stanton said.

Why do sports journalists insist upon crediting some higher being for everything? Even if she didn't write it herself, she got the quotes and decided to use them to shape the "Cubs Are Cursed" angle of her article. Yet she contradicts herself when she blames the loss on the somewhat un-god-like Ryan Theriot (every God on the 432 B.C. Greek Gods team had at least 137 homers). So which was it, Carrie? Did a fan see Jesus in a hot dog right before Stanton threw? Maybe we should blame Bartma---I mean the fans. Or was it that asshat Theriot for clogging up the bases? (Yes he reached on a walk.)

Marshall knew all about Bonds.

Yeah, he's somewhat well known among baseball nerds. I'm surprised that Marshall was familiar, though, because he's such a n00b.

With two outs in the Giants' sixth, Bonds walked and Durham followed with his 21st home run, followed two pitches later by Alou's 15th blast to open a 4-1 lead.

Please do not refer to anything Moises Alou does as a "blast" or a "shot".

The game was one Cubs catcher Michael Barrett would like to forget. He left after five innings when he took a foul tip off his groin. Barrett was feeling ill and was taken to a local hospital as a precautionary measure. His status was day-to-day.

I thought he came to the game "mentally prepared for the worst". Apparently he was not physically prepared. And ill? He was hit in the testicles by a baseball moving 90-something mph that was coming at him (awful, awful word choice) from an angle he was only mentally prepared for. Ill...just is not the word for this. Ask a man how it feels, Carrie.

2 Comments:

At 9/04/2006 4:07 AM, Blogger Pandrew said...

I am going to work a burning gymnasium into my next post.

 
At 12/13/2018 1:45 PM, Blogger Unknown said...


شركة صيانة افران بجدة
نعلم جميعاً أن أفران الغاز وأفران الكهرباء من الأشياء الأساسية والهامة جداً لدى السيدات فهي تساعدهم في تحضير الأطعمة والمعجنات الذي تقوم السيدات بتحضيرها في المنزل، وهذا ما يجعل الأفران تحتاج إلى أعمال الصيانة بصورة مستمرة، فإليك عزيزي العميل شركة صيانة أفران بجدة لكونها واحدة من كبرى الشركات التي تعمل في عالم الصيانة والتصليح لكافة الجهات العامة والخاصة.
شركة صيانة أفران بجدة تعمل جاهدة على أن تحصل على ثقة عملائها الكرام التي تكون سبب في نجاح الشركة وكل العاملين بها، فكل ما تهتم به الشركة هو سمعتها ومصداقيتها أمام العملاء، وهذا ما يجعلها تقوم بالاعتماد على الخبرة في أعمال صيانة أفران بجدة.

فني تركيب مطابخ بجدة

تركيب المطابخ من الأمور الهامة جداً والتي تقدمها إليكم شركة الخدمات المنزلية بجدة، فالشركة تقدم إليكم أقوى فريق عمل تركيب مطابخ بجدة، فالفريق يضم مجموعة من الفنيين والنجارين المحترفين والذي يقوموا بتأدية عملهم على أكمل وجه، فعملية تركيب مطابخ تتم على أيدي أفضل فني تركيب مطابخ بجدة.
فالعمل الذي يقوم به فني تركيب مطابخ بجدة يعتمد على الخبرة والأدوات والمعدات الحديثة المستخدمة في عملية تركيب المطابخ، فالشركة تسعى دوماً وراء كل ما هو حديث وجديد يعمل على سير العمل بصورة متطورة، كما يوجد الكثير من المطابخ مختلفة الأشكال والأنواع والتصنيع، وتلك الأنواع لا يقدر على تركيبها سوى فني تركيب مطابخ بجدة.

تركيب اثاث ايكيا بجدة
يعرف أثاث أيكيا من أحدث أنواع الأثاث الموجودة بأسواق جدة والمملكة بأكملها، حيث أنها من الأنواع التي تحتاج إلى أشخاص متخصصين للقيام بفك وتركيبها باستعمال أحدث الوسائل والمعدات والأدوات التي تجعل عملية تركيب أثاث ايكيا من أسهل ما يكون.
ولكن تركيب أثاث أيكيا بجدة على الرغم من أنه أسهل الأعمال الذي يقوم بتنفيذها معلم نجار بجدة إلا أنها تحتاج لخبرة طويلة تساعده على تنفيذ العمل بصورة أفضل وعصرية حتى لا تتسبب في أذي لأي قطعة من الأثاث، وهذا ما يتوفر بداخله الخبرة والسرعة والدقة في أعمال تركيب أثاث أيكيا والتي تكون السبيل الوحيد لنجاح عمله وتفوقه على ذاته، كما أن هذا يرفع من مستوى الشركة الذي يعمل بها بين الشركات الأخرى.
_
معلم جبس بجدة
معلم جبس بورد بجدة من أهم العمال التي تحرص الشركة بأن تضمهم لفريق عملها للقيام بتنفيذ أفضل أعمال الديكور باستخدام الجبس بورد، فهو من أحدث أنواع الخامات الذي يتم بها تنفيذ أنواع مختلفة من الديكور، حيث أن معلم جبس بورد بجدة له مكانة كبيرة في الشركة لأن عمله يعتمد على الخبرة والدقة والسرعة، يقوم معلم جبس بورد بجدة بتقديم أجمل وأفضل تصاميم الديكور للحائط والأسقف مختلفة الأشكال، حيث أنها تعطي للمكان لمسة جمالية رائعة ومتميزة عن غيره من العمال دون الخبرة في هذا المجال.
يتميز معلم جبس بورد بجدة بأنه يقدم الأعمال التي تتناسب مع الشقق والفلل والقصور والذي يمكن تنفيذها بسهولة كبيرة بواسطة خبرته ومهارته الفائقة والذي يستعين بها عند قيامه بمثل هذه الأعمال المتميزة.

 

Post a Comment

<< Home